Foto - Hedvig vs badanka

Jag sa att jag aldrig fotat ankor förut, det var kanske en sanning med modifikation... Det här var en serie bilder jag tog i födelsedagspresent till en kompis Hedvig, samma tjej som stod modell. Det är en serie bilder som skildrar en Modesty Blaise som besegras av en badanka, med tillhörande blod. Jag kan inte ta credit för idéen, för den var rakt av hennes. Kände att de två sista bilderna i serien kanske inte hör hemma på en offentlig blogg... Så de blev censurerade här. Tanken var blodbilder men med humor och glimten i ögat.

Det var lite svårt att ljussätta bra i badkaret så en kompis Peter erbjöd sig ljussätta med sin blixtutrustning. Tack Hedvig och Peter!







Obs, inga ankor eller modeller kom till skada under fotograferingen. ;-)

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Coola bilder!

Och tack som fan för dina fina ord om mig och bloggen samt länkandet, det värmer.



Av någon anledning så kan man inte kommentera det inlägget så jag körde här ist.

2010-09-16 @ 08:20:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0