De sista kompgitarrerna lagda

Nu är man tillbaka till vardagen med rep och inspelningar med mera. Här spelar jag in förhoppningsvis det sista av mina gitarrer till den nya Frantic Amber-demon. För den nyfikne så ser man nästan några av inställningarna jag har använt... Efter vårt gig i Sävsjö nästa fredag är det dags för Elizabeth att lägga den sista sången, och efter det blir det mix och mastring!


Min vackra med EMG-81...


Det är viktigt med pedaler, ju fler desto bättre!


Mesa Boogie-bebisen!


Mios ENGL-låda... Vill också ha! Men en Mesa Boogielåda skulle inte heller vara fel för den delen förstås.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härligt, köp en Marshall stärkare + topp och en BC-rich och stäm ner till E (eller är det G), så får du rätt ljud,glöm inte heller "schum,schum disten" hehe



Märks att jag kan det där mer gitarr-termer va?^^

2010-09-17 @ 12:45:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: kirre

Nice! lycka till :D

2010-09-17 @ 13:52:59
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/
Postat av: Kim

Mesa Boogie och ENGL... Fina saker! :)

2010-09-17 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0