Close-upbåten - Boat of Metal del 1

Så bärde det av på Close-upbåten mot Åbo! Jag och Elizabeth (FA) delade hytt och Sandra (FA) sov i en annan hytt med sina kompisar. När de andra gick och åt middag så stannade jag och Elizabeth i våran hytt och pimplade körsbärsvin och gjorde oss redo för kvällen. Elizabeth tog minsann lång tid att få på sig med sin goth-kreation, jag var klar långa vägar innan henne...


Två hårdrockstjejer redo för att göra båten osäker


Lizzy stretchar as always... Vad är det med dansare?


Den nya goth-kreationen som tog 1 timme (!!) att ta på sig.


Jag körde mer min standardlook med en av mina favoritkorsetter från Deadly Girlz.


Äntligen framme i baren!


Väl i baren var det dags att lägga fram lite lämpliga flyers. Vi hade tryckt upp 250 stycken så det var bara att skrida till verket.

Vi träffade på Sandra och hennes kompisar i baren sedan, och även en hel del andra som vi känner. Bland annat våran tidigare basist i Frantic Amber, Mikela, som spelar i blackmetal-bandet Asylium. Vi såg strödelar av banden innan Dark Tranquillity. Grave var det ända innan DT som var bra enligt mig! Sedan gick vi till Sandras och hennes kompisars hytt och krökade där. Till slut var det dags för Dark Tranquillity som gjorde en grym spelning. Kika här nedan bara.








Party i hytten!


Lite headbanging i hytten har väl ingen dött av? ;-)


Två kompisar: Nicke från Sterbhaus m.fl. och Eddie från Rockkareoken som också sjunger i bandet Breakdown.


Tjejerna och Kulan

Vi festade resten av natten med bland annat kompisarna ovan men även Lasse & co från klubben Rocks! Tills slut hade det blivit morgon och vi var i Åbo. Vi gick ut för att känna morgonluften och passade på att ta lite bilder!


Lizzy och Åbo!


Kvällens gröna hår


Jag och Lizzy nöjda över kvällen, och natten! ;-D


Jag, Vanessa från mitt tidigare band Insistence och Elizabeth. Alla var inte lika pigga...

Mer om Close-upbåten senare! ;-)

Nu lät jag bilderna tala mer för sig själva, det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord. En fråga bara til ler läsare, tycker ni bilderna är för stora? Ska jag hellre lägga in mindre bilder, kanske t.o.m. miniatyrer som man kan klicka upp? Själv så tycker jag det snyggt med stora bilder, men det kanske blir svårtläst?

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härliga bilder och jag gillar hur du blandar text och bild som det är nu.



sv:

hobby´s har jag ju redan i och med bloggen och nu senast getmetal, samt att jag är webmaster för The Crash ;)



Inget av detta ger ju betalt så sätt men det ger sjuhelvetes uppleverser.

2010-09-16 @ 15:18:02
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

Fullt upp är väl fel att säga men jag får dagarna att gå lite fortare iaf;)

Vi får väl se vad som händer eller inte med sånna aktiviterter.

The Crash är en bra förening och ställe för både kända och okända band att spela på.

Kolla in: http://thecrash.se/

:D

2010-09-16 @ 16:33:13
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag tycker att det är bra som det är nu (stora bilder). Och kul att höra lite från båtresan :)

2010-09-16 @ 19:07:08
Postat av: lady do or die

Älskar de gröna nyanserna i hennes hår! hårnörd

2010-09-17 @ 01:13:48
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0