My last tunes of Marshall...

Så var det dags för att skilja sig från sin Marshall JVM 410. Vi har haft ett par fina år tillsammans båda med Vision och Frantic Amber men nu var det dags att skiljas för jag har inte råd att ha kvar båda... Om jag fick välja hade jag gärna behållt den och om jag haft råd också köpt en ENGL Invader och haft min lilla samling av fantastiska förstärkare! Nu har man inte dem pengarna så man får bita i det sura äpplet och välja. Så jag säger det igen som jag redan sagt - Goodbye Marshall, Hello Mesa!

Det lustiga är att han som hittade annonsen och till slut köpte den var en medarbetare på Close-up magazine. Stockholm är minsann litet!



Detta blir också mitt första inlägg där jag använder timer-funktionen på blogg.se, publiceras idag kl. 08.30 prick! Tack Grimgoth för tipset!

Kommentarer
Postat av: Captain Awesome

Hade man råd så.... Ack ack ack... :(

2010-10-28 @ 10:32:09
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se/
Postat av: Grimgoth

hehe, visst funka det fint och smidigt?

2010-10-28 @ 12:04:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0