Äckelhundens utmaning

Blev utmanad för ett tag sedan av Lola Döds... Dags att göra något åt saken nu då! Jag ska ge tre svar på sex olika frågor och därefter skicka utmaningen till tre andra bloggare!

3 TV-program jag kollar på:

- Trueblood (en av mina absoluta favoritserier)

- Supernatural (blir bara bättre och bättre och nu är jag helt fast!)

- Family Guy (inte mycket blir roligare än såhär)

3 saker jag gjort idag:

- Jobbat

- Repat

- Bloggat

3 saker jag längtar efter:

- Sommaren (läs festivaler...)

- Giga med bandet

- Nästa säsong med Trueblood

3 saker på min önskelista:

- Ny bloggdesign (snart så!)

- En liten bärbar dator (12"-13")

- Ny bloggkamera

3 saker att hata:

- Idioter

- Gå upp för tidigt på morgonen

- Kokta morötter

3 måsten för en hårdrockare:

- Att älska hårdrock och metal

- Lyssna på fler instrument än bara sång när man lyssnar på musik

- Gilla svarta kläder

Och pinnen går vidare till:

Kreem
Nophobia
Seance




Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Tackar, tackar! :)



Åh, spännande med utmaningen. Lägger upp den snart! :)

2010-12-29 @ 12:02:41
URL: http://nophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0