Svensexa och inspelning

Så, vad har jag gjort i helgen? Rättare sagt, vad har jag inte gjort i helgen? Spelat in med bandet, varit på svensexe/möhipps-fest och shoppat kläder till Frantics garderob! Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från helgen och berätta om dem.


Sandra kliar sig i huvudet över Cubase....


Lite öl behöves..


Till slut så fungerade det bra och jag spelade in nästan resten på mina grejer. Bara en låt kvar för min del!


Det fina brudparet, Danne (barndomsvän och sångare i Sterbhaus) och Mia (hans fästmö), som hade sin svensexa/möhippa i lördags vilka båda avslutades med en gemensam fest! Tyvärr missade jag en 30-årsfester som var samma dag, på grund av denna fest, men vad gör man inte för sina barndomsvänner?


Mia i hennes fina möhippskläder!


Danne spelade paintboll på sin svensexa och fick tyvärr lida lite... Han fick också en i huvudet, den syns på första bilden... Den gjorde nog ont!


Rio på Drottninggatan har 50% rea på alla sina korsetter! Så vi (Frantic Amber) storhandlade till Frantic Amber-garderoben! Den lila korsetten till vänster blev Emlees...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0