Summer Breeze Open Air 2010

Idag är det äntligen är det dags att åka till Summer Breeze! Marcus, Sandra och jag ska bila ner till nedre delen av Tyskland. Vi skulle egentligen blivit fyra, men den andra killen hade glömt att köpa biljett, och sen tog dem så klart slut!

Summer Breeze Open Air 2010

Hur som helst, banden jag ska se är dessa: Hypocrisy, The Crown,  Watain, Sepultura, Obituary, The Devil's blood, Subway to Sally, Children of Bodom, Be’lakor, Ill Nino, Dark Tranquillity, Korpiklaani och Insomnium. Kanske också Dream Evil om jag är på humör (läs tillräckligt full)! ;-D

Tyvärr blev Behemoth inställt pga av att sångaren fått en allvarlig sjukdom. De har ställt in hela höstens spelningar. Behemoth var ett av dem band som jag sett fram emot mest att se! Krya på dig
Nergal!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Jävligt avis på dig nu måste jag säga!

2010-08-17 @ 14:23:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Kom på nu att när jag kolla närmare på detta att du inte får glömma: Dark Funeral (sångaren ska ju sluta där, de söker ny),Ensiferum,Korpiklaani,1349,Dream Evil och sist men inte minst My Dying Bride + de du sa så klart, medan du ändå är där liksom!



Rock On!

2010-08-23 @ 19:39:25
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: Tror jag har hört talas om det namnet någonstans, men jag kanske har tagit fel, haha! Ska definitivt läsa det då!

2010-08-23 @ 21:30:57
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0