Nya skor inför P3 Guld...

När jag fick reda på att vi skulle få spela på P3 Guld så höll jag bokstavligt talat på att ramla av stolen! Hur som helst, de första tankarna var såklart: ""Oj, vilken låt ska vi lira?! Ska vi lira en låt från gamla plattan, eller en från vår nya? OCH vilken version???" När det visade sig att P3 valde åt oss så blev tankarna så mycket mer konkreta... så det blev larvigt till och med.. Vad ska man ha på sig?

Eftersom det är så svårt att hitta bra scenkläder på stan så köper vi det mesta via internet. Extra bra passar det också med julrean och allt!

Det första inköpet för min del blev ett par nya New Rock skor! Mina tidigare New Rockskor är egentligen för små.. Jag fick nämligen för mig att mina fötter var stora och köpte då de minsta skorna jag kom i. Hur smart är det egentligen? ;-)

Som tur var så är det exakt Mios storlek, hon både älskar dem och har använt dem minst lika mycket som mig sen jag köpte dem, haha! Så det blev så att hon köpte dem av mig och jag fick råd till att ha dessa på tassarna!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Vad snabb du var och kommentera där.

Erik Röjås säger du?

Det var väl er livetrummis?

Kan han vara den nya trummisen i Decadence nu menar du? ;)

2012-01-10 @ 17:22:02
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

Nu är jag med vad du menade med Erik, tänkte fel.

Du missar väl btw inte min tävling med Nightrage prylar? ;)

2012-01-10 @ 17:24:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

Netherbird ska kollas upp då´rå!

Gör det, är en spännande tävling. ;)

2012-01-10 @ 17:31:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0