Hur kan min blogg bli bättre?



Jag har suttit och funderat och funderat om vad som skulle göra min blogg bättre. Men så kom jag på att det bästa är ju att fråga er! Hjälp gärna mig med att rösta på det som ni skulle vilja läsa mer om i bloggen och kommentera jättegärna inlägg med förslag som kan göra bloggen bättre, mer tips eller mer recensioner? Mer musik, mer personlig? Berätta gärna!



De som skriver kommentarförslag har chans att ett presentkort på två biobiljetter på SF bio!  Så glöm inte att skriva er mailadress i inlägget! Tävlingen pågår från idag till och med nästa lördag (15/1) och söndagen den 16:e januari kommer jag att annonsera ut vinnaren.

Vilken film skulle du vilja bjuda en kompis på?

Kommentarer
Postat av: Johnny

hej, tycker det är ganska coolt och intressant läsa redan, men lite gitarrklipp med dig skulle inte skada :)

2011-01-08 @ 16:46:40
Postat av: Mickan

Tycker nya bloggdesignen blev super =D

Vilken kul grej att sy en coctailklänning av bandflaggor, verkligen egenhändigt, jag gillart!

Kram

2011-01-08 @ 17:24:02
URL: http://www.asylium.net
Postat av: Fred

Hmm, med den nya designen så tycker jag nog att det är rätt gött som det är... Alltid kul att höra om bandet förstås, och gärna lite bizarrehobbys om du har sådana...

2011-01-08 @ 21:01:01
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Gick inte att rösta för mig?

Metal,Hårdrock,Film/tv serier,Personligt,Vision och tips till/om band.



Tycker du ska köra ditt race för jag gillar det du gör ovasett faktiskt, dock kanske det inte är så intressant för mig att läsa om skönhets tips och liknande.



4 octave wonders och All-girl band of the week är så klart två favoriter hos dig och din blogg.



Adektorer och liknande är ju alltid skoj när det gäller band så som andra och ditt/dina så klart.



Vilken film skulle du vilja bjuda en kompis på?

Fel och säga kompis men Kevin och jag skulle nog kunna gå på en film till.

Annars skulle jag kanske gå ensam på någon?



Tack för en bra blogg!

2011-01-09 @ 14:17:38
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Seance

Håller med ovanstående talare



4 0ctave Wonders och All Girl Band of the Week Rules! Även In Focus och film/tv serier.



2011-01-10 @ 02:30:01
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: diva satanica

din blogg är skit bra som den är :D men jag är ett freak när de gäller inredning. haha. men den är kanon som den är <3

2011-01-10 @ 13:56:19
URL: http://divasatanica.bloggie.se
Postat av: BabyStrange

Din blogg är ju redan grym, men okej vad jag redan gillar med den är framför allt att det är långa inlägg som går på djupet, inte bara bildtexter typ, så det får du absolut inte förlora. Roligast är förstås att höra om bandet tycker jag, men sen håller jag med ovanstående talare om att det är jättebra med teman, om "all girl bands" så gärna fler såna! Det får även gärna bli lite mer personligt, tycker det är kul att läsa om utekvällar, uppsyende av klänningar och vad det nu har varit :)

2011-01-14 @ 00:54:27
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
Postat av: Kemisten Pi

Gillar din blogg. Ser gärna mer inlägg schyssta gitarrer och gitarrspelare, spel/film och personliga anekdoter... :)

2011-01-16 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0