Säsongsavslut på Trueblood



Förra veckan såg jag sista avsnittet på Trueblood säsong 3 och jag längtar så till nästa säsong förstås! Helt otroligt att man kan bli så beroende av en så konstig serie. När vi började kolla på den i första säsongen, när bara tre avsnitt hade kommit ut, var den ganska okänd i alla fall för oss. Vi hade inga förväntningar alls men att serien handlade om vampyrer var såklart ett plus för en annars vampyrsvältfödd Mary...

Någon som smakat Truebloodläsken? Är så nyfiken men är rädd att den ska smaka illla då den är så dyr... (99 kr/styck!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske skall ge serien en chans. Har inte sett ett enda avsnitt. Var köper man läsken? :)

2010-09-23 @ 13:42:59
Postat av: Bumbi

Hade lätt provat om den inte var så rackarns dyr.



Sv: Jo, jag är där flera gånger i veckan. Bor ju i Sköndal och Göran bor i Högdalen och bussarna går ju rätt snabbt emellan. :) Du då? Känns som de va länge sen jag såg dig.

2010-09-23 @ 18:54:02
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: mats

tjena maria

köpte true blood när jag var i nyc. det är blodapelsin läsk, smakar som fanta typ /mats

2010-09-27 @ 02:03:31
Postat av: Mary Raven

Läsken finns att köpa på Dagslivs vid Fridhemsplan och på Sci-Fi bokhandeln!



@Mats: Fan vad nice, kanske blir en sån ändå då! ;-)

2010-09-27 @ 09:36:56
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0