Dags för OZZY!

Ozzy

Ikväll är det dags att se Ozzy för första gången! Alltså solo, med Black Sabbath såg jag dem runt 00-01 eller vilket år det var. Jäkligt taggad för jag gillar flera av hans soloskivor väldigt mycket. En självklar favorit är förstås Bark at The Moon! Vilken är eran favoritskiva med Ozzy?

Förband är CrashDiet. Deet ska bli kul att se en gammal polare stå på Globenscenen! Eller snarare sitta kanske då hans spelar trummor, men ändå!

Kikar på lite videos för att komma in i rätt mood...


Ett bra år då... ;-)

Kommentarer
Postat av: Kim

Blir nog Ozzys första soloalbum "Blizzard of Ozz" från 1980.

2010-09-07 @ 16:12:43
Postat av: Seance

Bark At The Moon !!! Jake E Lee FTW !!

2010-09-08 @ 01:28:39
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Smulan

Diary of a madman. Lätt! Bark at the moon är också bra men fan jag saknar Randys gitarr så där i största allmänhet.. RIP där också. Jag tycker Ozzy varit otroligt ojämn från dag 1 och ännu värre på den punkten nu på senare år.

2010-09-09 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0