Rytmrep och Harrys



Så vad gjorde jag i söndags då? Jo, först blev det rep som vanligt. Dock denna gång så var sångerskan Elizabeth sjuk och leadgitarristen Mio fortfarande bortrest så det var bara rytmsektionen som repade. Samtidigt som man både saknar ljudet av både sång och leadgitarr samt de som personer så finns det vissa fördelar med ett rytmrep. När man ser det från den ljusa sidan så är de få rep som är så effektiva som när bara rytmsektionen repar. Inget mellansnack utan bara rent köttande. Det är nice!

Efteråt blev det utgång för mig och basisten Sandra på Harry B James då några polare till henne skulle spela. De heter Human Desolation och har nyligen släppt sin EP. Human Desolation var en glad överaskning för mig då jag gillar tajt och välspelad melodisk dödsmetall, vilket dem leverade på Harrys i söndags och därmed sopade golvet med förbandet. Kul som fan och här är lite bilder och liveklipp!
















BTW: Jag jobbar som IT-tekniker. Vart tänker jag inte avslöja men jag kan säga att Seance var närmast.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh Harrys, det var inte igår (det var i torsdags.)

Sv: Har aldrig kommit mig för att skaffa bloglovin, vad går det ut på egentligen?

2010-10-19 @ 14:35:35
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
Postat av: Dark Angel Heart

great blog and cool review ;)



until next time u will be on stage!!!



metal

2010-10-21 @ 15:07:04
URL: http://www.metalzoneprod666.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0