Lördagsfest hos Sandra

Ni kommer kanske ihåg i lördags när jag frågade er om råd i klädval? Satt riktigt och drog mig i håret och kunde inte bestämma mig. Tack vare era råd så gick det lättare att bestämma sig! Fick ju dock lov att visa er här på bloggen vilka kläder det blev och även hur kvällen utvecklade sig.

Festen började tidigt, redan vid fyra, och alla utom jag verkade ha kommit i tid. Jag hann precis missa Elizabeth eftersom hon var på snabbvisit innan hon skulle på avskedsmiddag med sina balettkamrater, en av dem ska tydligen åka hem till finland så det var inte mer än rätt att hon var där.

Vi var väl annars en 10-15 personer på festen, om inte alla samtidigt. Vi trängdes förstås så många som möjligt i soffan och hade musik och videos på TV:n i bakgrunden. Skumma drinkar blandades men humöret var på topp! Mot tolvslaget så var vissa nöjda och andra inte... Vi andra drog till rocks och fortsatte festen där. Där mötte vi även upp Elizabeth efter hennes träff med hennes "balettisar". Träffade några tjejer som kände igen mig från min blogg och det var ju himla kul såklart!


Så här blev det! Fråga mig inte om Sandras röda porrlampa i köket.


Det går inte att undgå att Sandra är norsk när man är hemma hos henne.


En vanlig syn på en blöt fest :-D


Där det finns hjärterum finns det stjärterum, eller vad är det man säger?


Emlee som sörplar på sitt hemmagjorda vin, vågade aldrig pröva själv..


Jag och Eddie!


Jag vet inte varför Sandra ser så orolig ut medans Emlee bara ler.


På väg till Rocks


Bästa bartendern! <3


Lizzy mötte upp oss sen igen på Rocks!


Thommy, Tommy och några trevliga tjejer som läst min blogg!


Kommentarer
Postat av: Kim

Såg ut som om det var en bra helkväll! :)

2010-10-29 @ 10:29:58
Postat av: Bumbi

Lasse! <3

2010-10-29 @ 11:20:55
URL: http://annabumbi.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Åh grym outfit det blev! Och massa rockiga skäggon med långt hår <3

2010-10-29 @ 12:59:32
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Fanny

Stalking - cuz it's the best! ^^

2010-10-29 @ 13:33:10
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Fan, folk som känner igen dig från bloggen?

Inte råkat ut för det (än).

Verkar iaf varit en kul kväll det där.

2010-10-29 @ 14:02:03
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Fred

Låter gött som fan!

2010-10-29 @ 15:13:16
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: PastorNATO

fint

2010-10-30 @ 00:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0