Dark Tranquillity på Debaser Medis

I torsdags så var jag, Mio, Sandra och Elizabeth på Debaser Medis för att se Dark Tranquillty. Det tog inte lång tid förrens Sandra och Elizabeth stod längst fram vid scen. Jag och Mio var mer laid back och stod hellre längre bak med en öl i handen. Träffade på flera vänner, bland annat Viktoria Popova som också var fotograf under kvällen. Hon är näst ut att gästfotograf på min blogg!



Efter flera bra förband och öl så var det dags för Dark Tranquillity att äntra scenen. Konserten var väldigt bra, bra låtval och scennärvaro. Älskar deras fraktaler som de har i sin videobakgrund - vill också ha! Ljudet och ljuset var också bra, inte så mycket att säga om det även om jag ibland önskade att gitarrerna skulle vara högre i mixen då keyboarden dränkte dem lite. Mot slutet så steg stämningen både hos bandet och publiken och vad jag förstod så fick vi några extra låtar tack vare det. Bra gig!


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se


Viktoria Popova // twistmagazine.se

Det var väldigt svårt att filma för golvet gungade så mycket så det var både svårt att stå still och hålla upp handen. Jag försökte flera gånger hitta ett bättre ställe att filma på, men det blev inte bättre för hela golvet var likadant. Så därför får ni lite kortare videoklipp än vanligt den här gången.








Kommentarer
Postat av: Fanny

Missade, så jag är mer än lovligt avundsjuk nu

2010-11-06 @ 20:14:18
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0