Omvandling av replokalen

Nyligen blev renoveringen klar av replokalen! Och nu tappar jag hakan varje gång jag går in i lokalen...


Ovan är några gamla bilder på replokalen som jag tog precis när vi kollade på den för att börja hyra den för 1,5 år sen. Jämför nu de med en bilder jag tog igår...


Det tog lite tid att få den mysig och snygg. En massa misslyckade försök gjordes med diverse bandaffischer, Jim Beam-flaggor och ölburksväggar, men det var bara att ge upp, det behövde göras ordentligt. Problemet var att jag är en ren katastrof när jag försöker renovera någonting (man behöver snarare renovera efter mig...) Och ingen i Vision eller Frantic Amber har kunnat sånt heller. Men det nya killbandet som kommit in i lokalen, Sterbhaus, har flera duktiga hantverkare. De ville själva ha sin nya lokal fin så de hjälpte mig med detta och jag är så glad - tack Sterbhaus!

Kolla in Sterbhaus på http://www.myspace.com/sterbhaus. De är nämligen minst lika duktiga på att göra musik!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0