Goodbye Marshall, hello Mesa!

Jag kom på att jag inte berättat om min nya förstärkare. Äntligen var det dags för min trotjänare Marshall att uppgraderas lite. Jag har länge drömt om en Mesa Boogie förstärkare och skulle egentligen köpa en redan när jag köpte min Marshall JVM410, men eftersom prislappen skiljde med 10 papp så var det inte möjligt just då. Dessutom har jag alltid känt att Vision skulle ha Marshall, om inte annat för image:n. Får man vara så ytlig? ;-)
Igår var det äntligen möjligt, jag hittade en fin Mesa Boogie Dual Rectifier begagnat till ett bra pris, och ska nu sälja min fina Marshall JVM410 för att betala den, plus att jag får lägga pengar emellan förstås.
Hur som helst, här är en bild på min nya bebis (jag har ganska många bebisar, dock inga biologiska)...

Frantic Amber kommer låta grymt i den här förstärkaren! Och till er som diggar Vision, tro mig, Vision kommer låta bra med denna bebis också, faktiskt bättre!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0