Krogkväll på sjätte tunnan


Inredning på Sjätte tunnan

Denna helg har har jag haft jättekul och hängt mycket med Sandra i FA, fått nya vänner och festat en massa. Bland annat så var vi, jag, Sandra, Wille från bandet Plector och två norska vänner till Sandra (Even och Sandra), på en medeltidskrog i Stockholm som heter Sjätte tunnan.


Sandra (FA) och Sandra

Vi började kvällen hemma hos Sandra (FA) och lyssnade på skivor och drack Sterbblood. Sterbblood är en drink som Sterbhaus kommit på där man blandat Solbacka (körsbärsvin) med energidricka - hur gott som helst!


Jag, Sandra (FA) och Wille

När vi var tillräckligt dragna för att ge oss ut i ösregnet så gav vi oss iväg till Sjätte tunnan som ligger i Gamla stan i Stockholm. Väl där så fortsatte vi kvällen med att dricka mjöd (medeltida öl) och cider.


Dass = toalett


Mona och jag

Sedan träffade jag även några bandkamrater från mitt tidigare band Vision, Mona och Jennie, när jag var på väg till toaletten. Pratade lite med dem men dem drog sen vidare till en klubb men vi valde att stanna kvar och lekte lite med våra kameror i det fina ljuset.








Kommentarer
Postat av: Jocke

haha, vafan missade dig den kvällen, var ju där med mona och jennie m fl :D

2010-09-22 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0