Så var julen slut...



Efter mycket julmat, Kalle Anka, julklappar och ett par korta dagar av ledighet så nu är man tillbaka i full rulle igen. Det är vid sådana här tillfällen då man önskade önskade att man gick i skolan och hade JULLOV. Semestern på ynka 5veckor ska ju räcka till både band, resor och festivaler, så den som spar han har eller vad man brukar säga.

Vad hände i jul då? Min jul kan sammanfattas med att jag hann med:
* fem julbord (varav tre på jobbet)
* ett adventfirande (hann inte med alla... repar ju söndagar!)
* inhandlande av 10 julklappar
* fick 6 julklappar (bland annat en ny 2 TB:s hårdisk, biljett till Slayer & Megadeth nästa år och en drös med biobiljetter)
* fixande av ny design på Nophobias blogg, som tack för att hon filmade på våran förra spelning



Kvar att göra innan året är slut en massa saker, bland annat:

* fixande med min nya bloggdesign (känns skönt att börja det nya året med något fräscht!)
* shoppande på mellanddagsrea
* en massa biobesök med nära och kära
* uppdatera bloggen med blogginläggshögen som blivit på grund av julstressen... (och svara på alla era kommentarer jag inte hunnit med..)


och inte minst:
* letande av mönster till klänningen jag ska ha på mig på grammis!

Så det är mycket att se fram emot! :-)


Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!




Kommentarer
Postat av: Bumbi

Det är grymt att du hinner med så mycket på 5 veckor ändå. Vet att jag frågat flera gånger, men vad jobbar du med nu?

God fortsättning på dig! Kramar!

2010-12-27 @ 21:36:41
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Micke

Ser ut som du haft en aktiv och bra jul. :-)

Gott slut får man väl säga nu då. ;-)

2010-12-27 @ 23:21:04
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Annely

Du verkar ha haft en riktigt bra jul! :)



SV: Ojdå, här finns inga Mcd-ställen så långt ögat skådar, utan bara en massa max och frasses. Därav har jag aldrig satt min fot på ett McD i hela mitt liv, haha!



Det är helsvart, den jag alltid använder. :)

2010-12-28 @ 05:53:17
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Grimgoth

Ska bli skoj och se den nya designen.

2010-12-28 @ 10:16:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0