Mys hos Lina

Lina är en god vän som jag träffade när jag fick för mig att pröva kampsporten Ninjutsu för några år sedan. Vi hade bara känt varann i några veckor men bestämde oss ändå för att flytta ihop då hon hade ett rum över i sitt hus och vi hade så roligt ihop. Det höll tyvärr bara i ett halvår men vi har varit goda vänner ändå sen dess. Jag var över hos henne på pyjamasparty en kväll för att hennes karl jobbar i Norge tillfälligt. Vi lagade mat (läs Lina lagade, då hon är experten), drack finöl och pratade till sent på natten. Supermysigt!














Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ser gott ut det där :)

2010-12-29 @ 13:19:09
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Seance

Jag trodde jag skulle få se bilder på pyjamasparty, Fick bara se bilder på kastruller och mat )=

2010-12-30 @ 02:04:45
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, var är alla bilderna på vårt dunkuddskrig i bara spetsunderkläderna?



(du ser, jag läser visst din blogg! ;) )

2011-01-06 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0