Borta bra men hemma bäst!

Efter två dagars bilresande (ca 7-10 timmar styck) från södra Tyskland så är vi äntligen hemma! Jag är helt mör och har dessutom dragit på mig någon tysk bacill som gett mig både feber och hosta. Men det hindrar inte mig direkt, jag tar lugnt ikväll bara men imorgon är min en-veckas semester från bandet slut! Det är dags för att fixa det förhoppningsvis sista med Frantic Amber-videon med filmkillarna (snart är den klar!) och börja redigera bilderna från bandfotograferingen!

Utöver detta kommer det förstås snart färska inlägg från självaste Summer Breeze i veckan, så håll gärna utkik på bloggen!

Home Sweet Home
Övervåningen i vår etagelägenhet! Det enda som är någorlunda färdigrenoverat...
Men jag berättar mer om vårt renoveringsprojekt en annan dag! ;-)


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ni har det snyggt av att dömma av denna bild måste jag säga!

2010-08-24 @ 11:31:44
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0